torstai 21. huhtikuuta 2016

Kaskelan kauniit ja rohkeat


Anselmi: Eemeli, mulla ois sulle yks juttu kerrottavana.

Anselmi: Siis kun mulla piti olla treffit sen yhden lahtelaisen kissan kanssa...

Anselmi: Niin ne nyt vähän niin kuin peruuntui ja mulla onkin treffit sun äidin kanssa.


Eemeli: Siis mitä! Mun äidin kanssa!!

Anselmi: No niin siinä vaan kävi.. Me ollaan katsos molemmat sini-valkoisiakin.

Eemeli: No tässä on kyllä vähän sulattelemista...

Eemeli: Itse asiassa kun nyt alettiin asiasta puhumaan, niin mulla ois yks juttu kans...

Eemeli: Että mulla on nyt sitten treffit sen lahtelaisen kanssa, kun sä et sinne menekään.

Anselmi: Siis sen mun naaraan kanssa! On tämäkin ihme peliä.

Anselmi: No onpahan nyt treffit molemmille. Katso muuten, tuolla kävelee koira.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti